miercuri, august 19, 2015

Crispy Strips






          Seamana muult cu cele de la KFC, dar nu sunt cele originale. Ale mele sunt (dupa cum zice Thomas) MFC :)). S-au mancaat ataaat de repede incat am apucat sa fac doar 2 poze, dintre care una stearsa. Acestea sunt printre ultimele bucati ramase (am apucat sa le fac poza repede pana restul au baut apa :)) ), restul le-am mancat cu cartofi prajiti si sos de maioneza (am amestecat maioneza cu un catel de usturoi si putin cimbru).




Ingrediente:
un piept de pui
faina
fulgi de porumb (zdrobiti)
oua
sare, chilli, usturoi granulat, boia
cub knor
350ml lapte

         

          Spalam si taiem pieptul de pui in fasii mai lungi. Il punem 2-3 ore la frigider (sau cel mai bine peste noapte) in sosul pentru marinata : amestecam laptele, cubul knor, 1 lingurita de sare, 1 lingurita de usturoi granulat.
         

           Trecem carnea prin cele trei boluri, in ordine: 1.faina + chilli + usturoi granulat
                                                                              2. ouale+ boia+sare
                                                                              3. fulgii de porumb


          Prajim bucatile de carne in uleiul incins, apoi le scoatem intr-un bol cu servetel pentru a absorbi excesul de ulei.
 


          Gata treaba! Pofta buna!



2 comentarii:

  1. Arata grozav! Asta am si eu in meniul de cina, o sa fac Crispy cu supa crema de mazare&cartof. Cel mai mult imi place sa le mananc cu sos de usturoi. Oare daca le pun pe foaie de copt la cuptor se fac bune?
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unge foaia de copt cu ulei si daca ai,pulverizeaza peste fasiile de pui un strat fin de spray de gatit (daca nu ai,nu e musai). Poti sa le lasi la 200 ° pentru aprox. 10-12minute ! Spor la treaba,te pup:*

      Ștergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts