miercuri, septembrie 30, 2015

Budincă de pâine


          Atât de bine a mirosit budinca în cuptor încât vă spun sincer că am plecat 5 minute de lângă ea,să o las la răcit ca tot omul și când m-am întors să-i fac câteva poze, deja fusese mâncată o parte din ea haha:)). Așa că, m-am hotărât ca de acuma să gătesc când nu mai sunt pofiticioșii pe acasă să pot prezenta și eu rețeta ca la carte haha:)).
          Budinca de pâine este nemaipomenită la micul dejun și era indispensabilă copilăriei din trecut. Eu însă am gustat-o pentru prima oară astăzi și data viitoare sigur voi dubla cantitățile!!
-KSSS

Ingrediente:
2 ouă
4 linguri de zahăr
200ml lapte călduț
un plic budincă de vanilie (sau ciocolată)
4 felii de pâine
unt
câteva bucați mici de ciocolată


         
Feliile de pâine le tăiem cubulețe micuțe. Amestecăm ouăle cu zahărul până acesta s-a topit (sau în cazul meu, până vă plictisiți că doară se topește zahărul și în cuptor haha:)) ). Separat, amestecăm laptele cu budinca, apoi le adăugăm peste amestecul de ouă.

 
  
          Vasul yena (sau orice vas termorezistent) îl ungem cu unt. Punem bucățile de pâine în mai multe straturi și peste punem amestecul de ouă. Amestecul trebuie să acopere și ultimul strat de pâine, dar atenție să nu curgă din vas. Pe deasupra punem bucațile de ciocolată și dăm la cuptor budinca pentru o ora, la foc mic.
      

           Scoateți budinca din cuptor și împărțiți-o cu cei dragi:) !




               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts