miercuri, septembrie 23, 2015

Pancakes





          Cred că toți știm să facem pancakes (clătite americane) ți toate bucătăresele iscusite mai adaugă câte un ingredient, în funcție de gusturile lor, dar eu m-am gândit să schimbăm puțin aspectul clasicelor clătite americane :).  Mi-am cumpărat o tigaie micuță în formă de ursuleț și era musai să o folosesc, nu? Acum clătitele arată mult mai bine, iar diminețile sunt mai vesele :)
-KSSS

Ingrediente: 
2 ouă
150ml lapte
100g zahăr
un praf de sare
150g făină
o linguriță praf de copt
o linguriță bicarbonat
2 banane pisate
esență de vanilie              
                     

          Tigaia mea cu ursuleț mi-a dat ceva bătăi de cap, iar forma nu a ieșit exact cum am vrut eu, dar tot draguțe au fost și taare bune!:)
          Întâi de toate separăm ouale. Mixăm gălbenușurile cu zahărul până când acesta s-a topit. Apoi adăugăm laptele și bananele pisate și amestecăm bine. Separat,  mixăm albușurile cu un praf de sare până obținem o spumă tare. Peste amestecul de gălbenușuri adăugăm făină, bicarbonatul, praful de copt și vanilia, amestecând ușor. Apoi punem și amestecul de albușuri, amestecând cu spatula de jos în sus, prin răsturnare.
          Punem uleiul la încins în tigaie și punem câte un polonic mic din aluat. Lăsăm pe foc mic și când formează bule pe deasupra, întoarcem clătita:). La sfârșit eu am decupat ochii și gura ursulețului să fie mai funny:)).
          Serviți-le cu dulceață, frișcă sau nutella. Poftă bună !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts