marți, octombrie 27, 2015

Milkshake cu Oreo


          Eiiii asta chiar m-a copleșit! Nu pot compara oreo cu niciun biscuite, însă rețetele cu oreo sunt chiar de top! Am ales să pun milkshake-ul în ditamai paharele deși chiar pareau mici la început:)). Chiar dacă nu asta intenționam m-am bucurat de fiecare gură de milkshake din paharele gigantice:)). Ne-am certat puțin toți pe cele două pahare  pentru că speram să nu vină tot familionul acasă chiar atunci, însă au venit. Oreo nu mai aveam pentru alt milkshake așa că l-am împărțit...dar data viitoare fac la kilogram!:))
-KSSS

Ingrediente (un pahar pentru că le-am făcut separat):
70g oreo
220ml lapte rece
70g înghețată de vanilie
frișcă pentru ornat
topping de ciocolată
             
          Eu zic să dublati, ba chiar să triplati îngredientele, așa, ca sfat haha:)). În blender punem biscuiții oreo și îi mărunțim bine. Adăugăm apoi laptele, înghețata și dacă doriți puteți pune și puțină frișcă lichidă.




          Luam paharele pentru milkshake și le ținem înclinate, apoi turnăm toppingul pe marginea paharului și lăsăti 5 minute la frigider. Dacă doriți să fie cât mai vizibil modelul de pe marginea paharului, înlocuiti toppingul cu ciocolata topită și lăsăți la frigider mai mult timp.

     
          Turnăm milkshake-ul în pahare și decorăm cu frișcă și jumătate de biscuite oreo. Savurați din plin acest milkshake ♥



4 comentarii:

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts