luni, ianuarie 11, 2016

Aperitive în crustă de pâine


          Huh simt că au trecut aniiii și aniii de zile și însfârșit am apucat să mai scriu o rețetă pe blog! :)) Nu au trecut ani și nici măcar luni....e un sentiment plăcut când scriu rețete și apoi primesc mesaje drăgute de la voi care chiar mă încurajează:). Astăzi vă prezint un aperitiv care înnebunește pe toată lumea,vă asigur! Eu mi-am planificat să fac o tavă (pentru 12 brioșe) însă când am scos prima tavă parcă s-au evaporat! Și bineînțeles că am vrut să mă delectez și eu așa că am mai facut una!:)) 
          Vă încurajez să înlocuiți șunca cu carne tocată, însă eu pe moment nu am avut decât șuncă!
 -KSSS




Ingrediente: (pentru o tavă de 12 brioșe)
(Am fost tare grăbită și gramajele de astăzi sunt măsurate în linguri,e mult mai ușor așa oricum)
3 linguri de ulei
2 linguri de făină
5-6 linguri pastă tomate
1 cană de apă
12 felii de pâine
5 felii de șuncă
cașcaval
sare,piper,puțin zahăr,oregano,usturoi


          Prima dată pregătim sosul: punem uleiul la încins apoi adăugăm făina, amestecând repede.După ce făina și-a schimbat puțin culoarea, adăugăm pasta de tomate.Punem apoi și apa ( în funcție de cât de gros doriți sosul mai adăugați-sau nu- apă sau pasta de tomate.Eu am pus o cană si 5-6 linguri de pasta tomata) și omogenizăm.Condimentăm cu sare, piper, oregano, putin zahar, usturoi și mai lăsăm pe foc 2-3 minute.

           Cu ajutoul unui pahar "decupăm" miezul feliilor de pâine pe care le aplatizăm puțin cu sucitorul.




          Ungem tava pentru brioșe cu puțin ulei. Punem miezul de pâine ușor în formă, apoi îl umplem cu 2 straturi: 1.sos+felii de șuncă
            2.sos+felii de șuncă+cașcaval





          Dăm tava la cuptor pentru aproximativ 20 de minute sau până când cașcavalul s-a topit și pâinea s-a rumenit. Le servim calde și cu bucurie ! :)



2 comentarii:

  1. Interesante aperitive !! Sigur vor fi pe plac copiilor mei!!!O zi super sa ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc la fel si spor sa ai <3

    RăspundețiȘtergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts