sâmbătă, ianuarie 23, 2016

Crochete de cartofi cu ciuperci


          Huh ce dimineata! Ce-i drept, mi-am facut-o cu mana mea,apucandu-ma de 3 lucruri deodata dar pot sa spun ca am facut fata! Mi-am planuit din timpul saptamanii sa ma rasfat sambata cu aceste crochete delicioase (crochete mai lunguete ca m-am cam plictisit de forma lor originala:)) ).
          Nu vreau sa va demoralizez insa chiar a fost o mare provocare, aproape imposibila pentru mine.Nu e intotdeauna greu sa faci poze in timp ce si gatesti dar si cand lucrezi cu oua,faina si toate cele,chiar e o provocare! Spala-te pe maini,fa poza,murdareste-te iarasi....am facut cred ca 1 km de la masa la chiuveta si de la chiuveta la masa:)).E o provocare sa fii blogger culinar insa chiar imi place asta!Si dupa gatit, uitati ce m-a asteptat (jumatate din ce era defapt):
Ok,mai sunt si cateva vase de aseara dar oricum am petrecut ceva minute acolo :)).Cred ca am sa ma mut de tot in bucatarie :)). Nu-i nimic,nu va ingrijorati,totul are un final fericit si delicios, va asigur .La treaba cu voi :)
-KSSS




Ingrediente ( 7 portii):
4 cartofi
o lingura de margarina
un ou
faina
pesmet
telemea sau cascaval
boia,piper,sare

   
Ingrediente umplutura:
o ceapa
1 lingura sos de soia
115g ciuperci
sare,piper


Ingrediente crema de branza:
3 linguri smantana
2 linguri branza ( orice tip de branza)
frunze de patrunjel


          Curatam cartofii,ii taiem in 3-4 si ii punem la fiert. Dupa ce s-au fiert,ii pisam, apoi ii amestecam cu margarina,oul si condimentele(boia,piper,sare). Adaugam si faina pana cand compozitia se poate modela.

           Separat,calim ceapa taiata marunt.Adaugam si ciupercile taiate marunt si le lasam pe foc 4-5 minute. Condimentam cu sosul de soia,sare si piper. Lasam la racit.

 

          
           Ne infainam bine mainile cu faina ,luam 2 linguri din compozitia de cartofi,o intindem usor pe palma si o umplem cu telemea si sosul de ciuperci.Impechtem bine crochetele si le asezam pe o tava bine infainata.



            Ungem crochetele usor cu ou si le dam cu pesmet apoi le punem in tigaie la prajit pana cand se rumenesc.


   
          Pregatim si crema de branza astfel: amestecam branza,smantana si patrunjelul tocat.
         Decoram crochetele cu screma de branza cu ajutorul posh-ului.

                 
           Si,insfarsit am terminat! Serviti crochetele calde sau reci !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts