vineri, mai 06, 2016

Salata de legume


        Huh ce greu este sa scriu de data aceasta....adica,nu am sa va mint,nu sunt deloc fan salatelor. Mai usor as scrie o postare despre paste sau prajituri, insa trebuie sa ne adaptam la toate cerintele. Deci am creat si o noua categorie, "Salate",unde vor fi cele mai bune salate! Nu mint,din moment ce imi plac mie,care sunt complet opusa salatelor,atunci chiar sunt bune nu?haha:)). Admir sa stiti oamenii care mananca sanatos si sa ingrijesc de ei. Nu va imaginati ca mananc doar fast food etc dar, nu ma inclin asa tare inspre salate. Poate doar vara,mananc mai des salate de fructe dar atat! Totusi,spre surprinderea mea, cu siguranta voi mai incerca si alte salate in viitor. Te simti atat de bine dupa ce te ridici de la o masa unde ai mancat salata,chiar daca pare ca "incapea mai mult",pe parcusul zilei insa iti va prinde bine! Si putin sport-acesta il practic mai des decat mancatu salatelor- si viata este mai frumoasa deja! Desigur,si carnea si prajiturile isi au locul lor dar e binevenita si o salata simpla din cand in cand.
        Cum sunt putin stangace in acest domeniu, v-as ruga frumos pe cei mai vegani sa lasati un comentariu (aici pe blog deoarece vreau sa le citeasca si altii care sunt ca mine ahha:)) ) cu modul si felul in care ati mancat mai sanatos. Abia astept sa primesc sfaturi!
-KSSS



Ingrediente:
o salata (mai mica)
1 rosie
un ou fiert
telemea
ulei de masline
1-2 felii de paine
usturoi


Ingrediente dressing:
1 lingura de iaurt
1 lingura de maioneza
usturoi,patrunjel



         Spalam legumele. Taiem salata fasii lungi,rosiile si branza cubulete.

        Oul fiert il taiem feliute si il adaugam peste legume.

         Painea o taiem cubulete,o ungem cu ulei de masline si o punem la prajit in tigaie pana cand devine crocanta.



         Salata o legam cu ulei de masline,condimentam cu sare/piper. Adaugam si painea crocanta.
         Dressingul il obtinem amestecand toate ingredientele.

         Punem salata intr-un bol, punem 2-3 linguri din dressing peste si ne bucuram de vitamine!




6 comentarii:

  1. Anonim8:32 p.m.

    E un mod de a trai!Intotdeauna verific caloriile si intotdeauna sunt atenta la cum combin mancarea: dupa o masa nu mananc imediat fructe decat dupa 2 ore. Dimineata mananc cereale si oua fierte,paine etc apoi o gustare iaurt,fructe apoi la amiaza mananc o salata,peste si seara ceva foarte usor. Bineinteles ca alimentatia merge in mana in mana cu sportul.Desi am 2 bebelusi imi gasesc timp in fiecare zi pentru jogging.Alimentatia sanatoasa ma ajuta si sa imi cresc copilasii cat mai sanatos si corect.Nu le scot din meniu nici ciocolata insa pot sa spun ca o raresc cat se poate.Sper ca ti-am fost de ajutor,o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandra9:03 p.m.

    Tu draguta si eu sunt sincera si iti spun ca nu sunt nush ce vegan insa sunt atenta la ce mananc.Mananc din toate cate putin si nu la ore tarzi si fac sala desigur.Da tu esti asa de frumoasa asa ca mananca ca si pana acum.Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja mi s-a facut pofta. Arata foarte bine, pe langa asta e si ceva sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu știu cum sunt la alți dar eu când am zis la mama ,mam eu de azi voi fi vegan vegan am fost,10 ani vegan ,vreo 9 am fost vegetarian ovo-lacto ,greu ușor? depinde de om , am avut un robotel 5 intr-unul,la el îmi faceam sucuri,”lapte”brânză” de soia,alune,nucă de cocos,migdale,arahide,caju ,etc,,sfaturi daca vrei vorbeste cu Ligia Pop si cu alti care sunt Raw Vegani,Vegani. acuma sunt semi vegetarian.http://semneletimpului.ro/sanatate/controversa-raw-vegana-a-fi-sau-a-nu-fi-crudivor.html

    RăspundețiȘtergere
  5. deci pt.cei care vor sau ar vrea sa renunte la carne,in prima faza:e greu putin doar la inceput,apoi te obisnuiesti,apoi nu o mai suporti.Incercati snitzel de soia.F.delicios.smile emoticon Stiu, unii zic ca degeaba renunti la carne ca nici legumele nu-s prea sanatoase..asa e partial..Oricum,prefer sa mananc rosii crescute pe vata,decat carne spalata cu detergent,din unele supermarketuri..grin emoticon

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana Luppa9:18 p.m.

    Cred ca din exterior pare mai greu decat e de fapt :).
    E important sa ai o motivatie puternica, fie ea sanatatea (trebuie sa te documentezi putin), compasiunea fata de animale sau grija fata de planeta. Daca motivatia e puternica, lucrurile sunt simple.

    RăspundețiȘtergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts