luni, mai 23, 2016

Smoothie cu fructe




          Am avut o săptămână foooarte aglomerată și chiar dacă este abia luni, am nevoie de o vacanță:)). Îmi cam pun pofta în cui și mă salvez cu un smoothie delicios! Sunt maaare fan smoothie-urilor,  m-au cucerit din prima doar prin culoarea lor, apoi prin gust. Primul meu smoothie l-am gustat după ce m-a dat pe spate o nuanță aprinsă de verde gălbeniu, deși combinația fructelor părea ciudată. S-a dovedit a fi excelent. Am așteptat cu nerăbdare să vină căldura să postez rețete de smoothie-uri sau milkshake-uri, când era frig nu prea se cădea. Acum vă prezint un smoothie foarte delicios și ușor de făcut. Să stai pe verandă și să bei smoothie...să mai ai și piscina...eu n-am niciuna din acestea, înafară de smoothie:)). Dar eu visez, poate într-o zi....
        Până la ziua aceea mai este și mă resemnez la un smoothie delicios!
-KSSS



Ingrediente:
1 banană
1 kiwi
fructe de pădure (am pus cam un pumn de ele)
2 linguri iaurt
30-50ml suc de portocale (depinde cât de lichid doriți să fie)
1 lingură de cereale

       
          Curățăm banana și kiwi-ul de coajă și le tăiem mărunt. Le punem în blender și adăugăm și fructele de pădure.




          În blender punem și iaurtul, sucul de portocale și cerealele. Dăm drumul la blender la viteză maximă și îl oprim după ce s-a format un piure fin.




          Turnăm compoziția într-un pahar maaaare ș ne bucurăm de rezultat :).










       

3 comentarii:

  1. ce binee arata nu am rezistat sa nu il fac si eu :*****

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna sunt Larisa!Imi place foarte mult munca ta esti priceputa!Ti-am lasat un mesaj pe fb acum cateva zile sper ca l-ai primit.pupici

    RăspundețiȘtergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts