vineri, iunie 03, 2016

Dulceață de căpșuni


         Yaaay prima mea dulceață! M-am cam ferit de făcut zacuscă și dulceață, am zis că o las pe mama să facă partea asta, însă mi-am luat inima în dinți și am făcut dulceață! Cea mai bună,mă laud desigur :-". Cred că deja încep să intru în boala căpșunilor pentru că rețetele de săptămânile acestea au neapărat căpșuni :)). Dar, sunt bune nu? Vă spun sincer, pentru toate începătoarele ca și mine, că este frumos și uşor să faceţi dulceață de orice fel. Zacuscă încerc mai tarziu și revin cu părerea mea despre "cum e să faci zacuscă" haha:)).
         Voi ce pregătiți bun cu căpșuni?
-KSSS


Ingrediente:
2kg zahăr
4kg căpșuni
8 plicuri zahăr vanilat
4 plicuri gel fix



        Spălăm și tăiem cubulețe căpșunile. Le punem într-o oală maaare (în care facem dulceața) și le lăsăm la fiert 15 minute.




          Separat, amestecăm zahărul, zahărul vanilat și plicurile cu gel fix. Le adăugăm apoi peste căpșuni și după ce încep să fiarbă, le mai lăsăm pe foc 5 minute.


          Într-o tavă punem borcanele (fara capac) și le băgăm în cuptor până când se încălzesc.


       
          După ce dulceața este gata, o turnăm în borcane, apoi le capsăm. Învelim borcanele într-o pătură maare și le lăsăm așa peste noapte, până se răcesc.
         Putem depozita dulceața în cămară și să o servim cu o cană de lapte sau poate doar unsă pe pâine. DELICIOS!





Un comentariu:

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts