sâmbătă, august 06, 2016

Ildiko Marton- castigatoarea concursului 7 iulie 2016

          In primul rand, vreau sa va multumesc din suflet pentru fiecare reteta delicioasa pe care ati prezentat-o mandri la concursul meu. Va spun sincer ca mi-a fost FOAAAARTE greu sa aleg un castigator. Data viitoare aleg mai multi haha:)). Asa ca, mi-am pus la votat toaata familia, dar si lor le-a fost greu! Este interesant sa lansezi un concurs/provocare si sa vezi cati oameni talentati exista pe lume!! Si chiar am sa mai pregatesc si alte concursuri, sunt pregatita sa fiu data pe spate din nou!! Ati castigat toti respectul si aprecierea mea sincera pentru fiecare preparat delicios!! Spuneti-mi ce concurs v-ar placea sa organizez in viitor :)
          In al doilea rand, trebuie neaparat sa va prezint si castigatoarea concursului, Ildiko Marton !! Mii de felicitari va transmitem, eu si familia mea! Desi ne-ati uimit cu poza cu desertul dvs., vrem neaparat sa ne faceti si o livrare :-". Pe Ildiko o urmaresc de ceva timp pe grupul EliSs International'S Kitchen, un grup pliin de dragoste in care fiecare bucatareasa pasionata isi etaleaza deliciile. Pe acest grup, am fost coplesita de o multime de retete deosebite de torturi, care mai de care!! O sa fiti convinsi odata ce ii verificati profilul pe facebook. Imi place la nebunie creativitatea dansei,modestia si dragostea pe care o pune in tot ceea ce face. Sunt mandra ca am intalnit un model de urmat pentru mine in ceea ce priveste prepararea celor mai spectaculoase torturi. Inainte de a va prezenta reteta dansei, vreau sa o cunoasteti putin si din interviul acordat :)

Delights: Dupa cum tot mentionez la fiecare propozitie, imi plac la nebunie torturile dvs.! De unde aceasta pasiune?
Ildiko: Pasiunea mea chiar nu stiu sa va spun imi place sa gatesc foarte mult,si imi place sa ornez,ma linisteste ma desprind cu totul de realitate.
Delights: Va inteleg perfect! Aveti un alt hobby inafara de gatit?
Ildiko: Mai am un mare hobby crosetatul,il practic mai mult in sezonul rece, si creez hainele pentru mine.
Delights: Wow cat de frumos!! Si eu m-am gandit sa invat sa crosetez.Cum ati invatat sa gatiti?
Ildiko: Am invatat sa gatesc doar facand, nu am invatat de acasa, nu am fost pusa de mama Dumnezeu sa o ierte, pentru ca ne facea ea toate bunatatile.  
Delights: Intr-adevar, repetitia este mama invataturii! Vad ca deja avem multe in comun si tin sa va intreb ce ati alege dintre un tort de ciocolata sau unul de vanilie?
Ildiko: As alege tortul de ciocolata.
Delights: Haha, suntem deja pe aceeasi unda :)). Care sunt sursele dvs. principale care va inspira?
Ildiko: Absolut orice ma inspira chiar si un model de pe o rochie.
Delights: Ce frumos!! Cat de importanta este alimentatia pentru dvs.?
Ildiko: Este foarte importanta! Sigur ca mai ma ``impiedic`` si eu, dar cea mai mare dovada este ca am slabit 24 kg.
Delights: Oh my!! 24KG? Pffiuu si eu ma plang sa slabesc 3 kg haha:)). Care a fost cel mai mare dezastru culinar trait pana acum?
Ildiko: Mari dezastre nu am avut doar ca am uitat sa pun praf de copt odata si o data zaharul.
Delights: Acestea cred ca sunt deja dezastre musai in viata fiecarei gospodine la inceput de drum haha:)). Doriti sa va creati un blog culinar?
Ildiko: .Nu m-am gandit la asta sa imi creez,s unt atat de multe, cred ca m-as pierde in multime.
Delights: Eu zic ca sigur veti iesi in evidenta cu retetele dvs! Care este reteta dvs. preferata gasita pe blogul DELIGHTS?
Ildiko: "Crochete de cartofi cu ciuperci" acesta imi place.Am sa o si incerc!
Delights: Spor la gatit! Care este parerea dvs. despre DELIGHTS?
Ildiko: Este foarte frumos si educativ atat pentru incepatori cat si pentru cei avansati an arta gatitului.

Multumesc frumos pentru raspunsurile sincere si aprecierile dvs.! 
Haideti acum sa va prezint si delicioasa reteta:





Ingrediente:
300 gr faina 
150 gr unt
100gr zahar 
jumatate de plic praf de copt 
2 oua


Ingrediente crema:
2 budinci de vanilie 
200 gr zahar 
1 L lapte
2 galbenusuri

Faina, Untul, zaharul, praful de copt si cele 2 oua se framanta cu apa calduta. Apoi se intinde aluatul intr-o tava si se coace cca 10 minute.
Intretimp, fierbem intr-o cratita budincile si zaharul in lapte. Apoi adaugam si cele 2 galbenusuri si amestecam continuu pana cand galbenusurile s-au incorporat.
Scoatem tava din cuptor si turnam budinca peste aluat, asa calda, apoi mai dam tava la cuptor cca 10-15 minute.Dupa racire se portioneaza si se decoreaza dupa fantezie. Eu am facut doua tavi,pentru un evenimen mai mare.



Multumim Ildiko pentru reteta deosebita pe care ne-ati impartasit-o!
Va doresc tuturor un weekend minunat:)
-KSSS

2 comentarii:

  1. Angela P.2:02 p.m.

    Ma oftic intruna pentru ca nu am vazut concursul,eram la mare.Te implor de acum sa imi trimiti mesaje cand mai faci concursuri,imi place tare mult ce ai oferit ca premiu,nu neaparat obiecte ci o postare interesanta,si un interviu pe masura!Imi place cum faci din lucrurile simple ceva waw.M-am abonat si la postari cand aud emailul ca suna imediat caut sa vad ce ai pus

    xx

    RăspundețiȘtergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts