sâmbătă, ianuarie 28, 2017

Tiramisu cu banane: PRIMA RETETA VIDEO INCARCATA PE YOUTUBE!


          Astazi am trecut la pasul urmator si am incarcat PRIMA RETETA PE YOUTUBE!! YAAAAY!! Sinceer, ma imaginam facand asta peste vreo 3-4 ani, insa iaca m-a apucat acum sa incarc retete video pe youtube!
         Reusind sa respir din nou, va povesctesc ce este in "spatele" acestei retete! Huh, de unde sa incep? M-am trezit intr-o dimineata, acum 2 saptamani cu ideea: "hai sa fac un Tiramisu azi!" Nu-mi place cafeaua deloc, asa ca am schimbat putin treaba in ceea ce priveste reteta standard de Tiramisu. Dupa 2 minute, imi vine in minte alt gand :"SA FAC RETETA VIDEO!" Oh Doamne, am zis ca am innebunit! Abia am invatat cate ceva despre fotografiat, acum sa ma apuc de filmat? Nu am mai gandit de doua ori si m-am trezit filmand. Ok, imi va trece sigur! Ma tot gandesc ca siguuur nu-mi iese filmuletul exact asa cum imi imaginez si incerc sa o las mai moale. NU POT! Inca filmez...Ba chiar filmez fiecare pas, fara sa ma opresc.
         Bun, cativa pasi bifati pana acum! Saptamana a fost aglomerata, mi-am planificat sa lucrez intr-o zi la acest filmulet, cate ore putea sa dureze? 6 ORE AM STAT! Pfiuuu... Am invatat sa dau click pe aia, aia, aia... MERGE DIN NOU! Da chiar toate sa mearga asa bine din prima? NU! Mai dau doua click-uri si mi se inchide programul. Intru din nou si MUNCA MEA DE 4 ORE A DISPAAARUUT! Da, acum mi se pare oarecum amuzant, atunci insa nu mi s-a parut deloc! De obicei patesc o data la cateva luni faze gen "au disparut pozele", dar nu ma asteptam sa patesc acelasi lucru chiar ASTAZI. Iau o pauza si ma apuc iarasi de lucru. Trec orele, dar treaba merge!
         Si iaca am incarcat prima reteta video pe youtube! Scuzati-mi va roog tremuratul, n-am parkinson, sunt doar incepatoare. Cu o mana filmez si cu cealalta amestec. TREABA GREA! Sunt mici detalii pe care sper sa le remediez curand, insa speer din toooata inima mea sa va placa reteta de astazi. Promit ca este CEA MAI BUNA RETETA DE TIRAMISU EVER!!
*Reteta o puteti gasi scrisa sau video mai jos:


Ingrediente:

20 piscoturi
260ml apa
2 linguri Nutella
100g zahar
50g ciocolata
200ml frisca lichida
2 linguri faina
1 ou
1 banana


          Incepem prin a amesteca oul cu zaharul pana cand acesta isi dubleaza volumul. Adaugam apoi faina, 200ml apa si punem amestecul pe baie de aburi.
         Cum se face baia de aburi? Umpli un vas cu putina apa si il lasi pe foc pana cand apa fierbe. Deasupra pui un alt vas care sa se potriveasca fix cu diametru vasului. ATENTIE! Vasul de deasupra nu trebuie sa atinga apa.
          Amestecam continuu pana cand crema se ingroasa ca o budinca. Lasam crema la racit.
          Separat, tocam marunt ciocolata si mixam frisca pana cand se intareste.
          Amestecam frisca batuta cu ciocolata tocata si crema de oua racita. Lasam crema deoparte.
          Cei 60ml de apa ramasi ii amestecam cu Nutella.
          Ungem fundul vasului in care vom asambla prajitura cu putina crema pentru a se putea lipi piscoturile. Inmuiem fiecare piscot in apa cu Nutella si asezam piscoturile intr-un strat format din 10 bucati. Intindem deasupra jumatate din crema si punem feliile de banana taiate. Peste banana punem un alt strat format din 10 piscoturi inmuiate, peste care intindem si restul de crema.
          Pudram prajitura cu cacao si o lasam la rece peste noapte.
          O adevarata delicatese, nu?






RETETA VIDEO :




          

4 comentarii:

  1. Anonim6:37 p.m.

    Wwaaaww cat e de dragut videoclipul💖Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Samila6:40 p.m.

    Si eu patesc intotdeauna ceva rau cand incerc sa pregatesc ceva,la mine se intampla in general cand tricotez cate ceva pentru a oferi cadou si exact atunci nu am ata sau mi s-a intamplat o data sa trebuiasca sa tricotez o rochita roz neaparat ceruse doamna si eu am facuto galbena.Uitasem conplet ce culoare trebuia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uoff imi pare rau sa aud asta! Dar sunt convinsa ca a iesit frumoasa rochita si galbena! 💕

      Ștergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts