marți, aprilie 04, 2017

Milkshake cu kiwi si vanilie


          M-am îndrăgostit de tot de milkshake-uri sezonul acesta! Am ajuns sa fac milkshake în fiecare zi și nu înțeleg cum de am putut trăi fără el până acum! Cred că am început să devin adeptă rețetelor delicioase și rapide. În 5 minute am facut milkshake-ul, în 5 minute am scris rețeta. Ce hărnicuță sunt haha:)). 
          Pentru cele care ”ați căzut” împreună cu mine în mreaja milkshake-urilor, vă prezint un mic ”inventar” ale milkshake-urilor prezentate pe blog de-a lungul timpului. Ce să mai adăugăm?

  

Ingrediente:
2 kiwi
125g iaurt cu biscuiți
50ml lapte de soia cu vanilie
fulgi de cocos

           Curățăm kiwi-ul. Punem în blender toate ingredientele și lăsăm robotul să își facă treaba până când va rezulta un piure fin. La nevoie mai adăugați lapte de soia cu vanilie (dăcă doriți ca milkshake-ul să fie mai lichid).
           CE? Gata? Am terminat de prezentat rețeta? haha:)), ce sentiment ciudat! Asta este, ne vedem data viitoare!



       



     



2 comentarii:

  1. Fabiana8:12 p.m.

    Tu de unde iti cumperi cocosul?Eu imi cumparasem ceva de la Auchan si cum l-am folosit a ramas pliculetul desfacut.Acum cand vreau sa-l folosesc nici macar nu miroase a cocos,de gust nici nu mai pomenesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect! Si eu patisem asa, insa eu folosesc cocos primit din Germania. Se cunoaste diferenta!

      Ștergere

YOU SHOULD ALSO VISIT

NEWS

recentposts

CHECK IT OUT

randomposts